pondělí, července 19, 2010

18.7.2010 neděle

Celý den nejde proud. Čaj vaříme na plynu, takže v kuchyňce je jak v parní lázni. Dělám pár věcí, které se dají dělat i bez flexy. Chystám polici na košíky v kuchyňce - na přání Moniky, budoucí lodní kuchařky. Pak pokračuju přípravou vnitřních rámečků na troje dvířka v "budce" na zadní nástavbě. Bez elektřiny je to ale pouhé řezání surových prken, dobrousit a usadit si to pak asi budou muset sami (dnes s Marinou odjíždíme). Pepa s Vikim instalují navigační světla. Láká mne zde publikovati humornou ale nešťastnou událost, která potkala Pepu v brámovém koši. Útlocitná duše by ji ale mohla považovati za příliš "shocking".

Marina natírá hnědou barvou všechny lišty kryjícíc kabely, které jsem do včerejška brousil. Honza spí, je mu nějak blbě. Ani mě není nejlíp, jsem strašně unavený a bolí mě hlava. Myslím, že oba máme po včerejšku úžeh.

Večer odjíždíme s Marinou do Saint George v Suezu na pivo, a pak autobusem do Káhiry na letiště.

1 komentář:

Mima řekl(a)...

Budou fotecky?