sobota, července 10, 2010

10.7.2010 - zápis 1

Spal jsem opět na palubě, a protože jsem včera při úklidu našel v jedné z kajut i nepoužívanou moskytiéru, i docela v klidu. Ráno o půl osmé mě vzbudili arabové co přišli makat, a smrad hořícího mazutu z nedaleké továrny.

Dopoledne jsem nějaký unavený a tak spíš pospávám (zjistil jsem, že v kladkárně to smrdí po nějakém acetonu, což zřejmě odhání mouchy - ideální místo na podřimování :-). Jirka dokončuje držáky pozičních světel, Honza si dál hraje s uložením hřídele motoru kotevního vrátku. Když dorazil Viktor, začali jsme experimentovat se zaléváním palubních spár asfaltem (jmenuje se to Marine Glue a prý to bylo nehorázně drahé, ale smrdí i vypadá to jako asfalt). Z pár prken jsme stloukli napodobeninu paluby a spáry vyléváme tou černou hmotou roztavenou pomocí letlampy. První pokusy nedopadli moc dobře - teče to všude kolem (a po zaschnutí už nejde dolů).

Marina vyrábí z pruhů kůže držáky na rukojeti ručních pump.

Žádné komentáře: