pondělí, listopadu 27, 2006

České Středohoří

Fotek poslední dobou moc nepřibývá, dílem kvůli špatnému počasí, dílem díky tomu, že jsem se konečně naplno pustil do psaní disertace, takže jsem se rozhodl občas zveřejnit pár fotek starších.

České Středohoří je místo, kam jsem se doposud nepodíval (nepočítaje výstup na horu Říp :-), ale o to víc (ale nejen proto) mě to tam láká. Když je dobrá viditelnost, a najde-li si člověk místo s nerušeným výhledem, jsou jeho sopky ze Stochova vidět jako na dlani, i na vzdálenost asi 40 kilometrů.





Následující fotky jsem pořídil 2. dubna letošního roku, kdy jsme s bráchou vyjeli na kole (tomu moc neholduju, takže to byla myslím zároveň má poslední jízda kolmo v tomto roce).


Hora Říp maximálním zoomem



a přes triedr.



Milešovka (ta nejvyšší) a další vrcholy,



a opět triedrem.



A na závěr jedno panorama.

Žádné komentáře: