čtvrtek, listopadu 23, 2006

Oslavuju

Po měsíci intenzivního učení jsem konečně opět vyrazil na delší výlet, tentokrát ze Stochova.









Dorazil jsem do 2h vzdáleného lomu, přesněji na kopec, který tvoří navážka, která se postupně rekultivuje. Cesta nahoru nebyla žádná slast, protože vede přes několik teras, z nichž některé se v tuto dobu proměnily v bahnité řeky.





Výstup však stojí za to - na jih se otevře výhled na Křivoklátsko





a 40 až 50 kilometrů vzálené kopce v Brdech.





Pohled na opačnou stranu (vyžaduje přejít prakticky rovnou pláň vrcholku kopce, osázenou borovicemi) je zcela odlišný, ale taky má své kouzlo...





Město na obzoru úplně vlevo je Stochov. Odtud to možná vypadá, že máme v sousedství povrchový důl, ale dojít sem vyžaduje opravdu dvě hodiy intenzivní chůze.

Návštěva tohoto lomu, který jsme "objevili" už jako děti, ve mě pokaždé zanechá hluboký dojem. Že já nešel studovat tu geologii...











2 komentáře:

paulie z maleho mesta řekl(a)...

To jsou neuvěřitelné barvy! Že tys to dopatlal ve fotošopu ;)

Anonymní řekl(a)...

Malinko (ale opravdu jen malinko) jsem zvysil saturaci ;-). Ty barvy totiz jsou neuveritelne i ve skutecnosti, jen na tech snimcich me trochu zklamaly.