pátek, června 06, 2008

Ondřejov - Úpice: online přenos

St. 22:00

Odchazim do deste. Batoh vazi jen 18 kg, coz je vlastne velky uspech:-). Bud jsem dnes neco duleziteho zapomel, nebo pri minule ceste nesl zbytecne kramy (asi to druhe).

Ct. 04:00, 22 km, Severne od Kourimi

Zatim nakonec ani neprselo, jen misty je mlha. Prave jsem po "snidani" a kafi.

Ct. 10:00, 39 km, prekroceni Labe severne od Kolina

Protoze jsem si cestu rozplanoval na prumerne tempo 3 km/h a jsem dost napred, natahl jsem se od 8 na 2 hodky na slunci, s nohama nahore:). Lepsi pocasi jsem si zatim nemohl prat.

Ct. 10:20

Asi 10 min. pochodu mi zabral jakysi Grippen(?), ktery v nizke vysce, vydavaje strasny hlomoz, provadel primo nade mnou akrobaticke kousky. A tak jsem jen stal a mavali jsme na sebe kloboukem a kridly:-).

Ct. 12:00

Stihac je tu zas. S leteckou podporou jsem dnes nepocital:-).

Ct. 16:00, 60 km, Mestec Kralove

Cely den prazi slunce, ale vitr fouka ze mi je chvilema chladno. Tempo mam stale "moc" vysoke. Musel jsem si snizit pridely. Ne ze bych mel malo jidla, ale napocital jsem si "zimni" davky, a nejsem schopen je cele pozrit:-).

Ct. 22:00, 75 km, severne od Noveho Bydzova

V zajmu dalsi regenerace kloubu a svalu jsem si opet 2 h posedel. Tentokrat na travnatem svahu, v zavetri korun tresni. Nohy kvuli izolaci ve velkem igel. pytli (spacak co nesu do Upice jsem byl liny vybalovat). Ten studeny vitr zacal byt pekne vlezly, nastesti po zapadu Slunce utichl.

Ct. 22:00, 75 km, severne od Noveho Bydzova

V zajmu dalsi regenerace kloubu a svalu jsem si opet 2 h posedel. Tentokrat na travnatem svahu, v zavetri korun tresni. Nohy kvuli izolaci ve velkem igel. pytli (spacak co nesu do Upice jsem byl liny vybalovat). Ten studeny vitr zacal byt pekne vlezly, nastesti po zapadu Slunce utichl.

Pa. 04:10, 95 km, Horice

Cesta az sem byla o neco kratsi, nez jsem odhadoval. Proto me ted cekaji uzasne 4 hodiny odpocinku, nez prijede Katka a budeme pokracovat dal.

Pa. 14:00, 112 km, tesne pred Dvorem Kralove

Tempo uz je jen pozvolne, ale diky cile konverzaci alespon svizne ubiha cas. Stale ocekavam,kdy na me padne krize z nevyspani. Silne ranni kafe ji asi oddalilo.

Pa. 20:00, 132 km, Marsov u Upice

Do Upice zbyva asi 5 km, takze toto je posl. zapis. Zda se mi, jako bych cely zivot stravil chuzi. Udalosti pred stredecnim vecerem jsou vzdalena a mlhava minulost:-).

Žádné komentáře: