středa, března 21, 2007

Opět bez proudu

Včera večer jsem si do hrnku připravil pytlík s čajem, natočil vodu, a zapnul varnou konvici. V tom okamžiku vypadl proud v celé budově, v celém Ondřejově, a taky v jeho okolí. Člověk by nevěřil, co taková obyčejná konvice může způsobit. Nebo že by za to mohla ta sněhová kalamita?

Po zkušenostech z nedávnými orkány jsem ale na tuto eventualitu byl již připraven, a tak jsem strávil v nocležně příjemný večer ve společnosti turistického plynového vařiče, svíčky, a Umberta Nobileho, ztroskotavšího se vzducholodí Italia v Severním ledovém oceánu:-).



2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tva konvice mi pripomina, jak se nacelnik jisteho africkeho kmene vratil domu z pobytu v Evrope a predava starsim kmene sve zkusenosti:
"Opravdu se tem Evropanum v tom, co dovedeme, nemuzeme ani zdaleka rovnat. Byl jsem na jedne jejich slavnosti. Odehravalo se to na takovem rovnem, velkem travniku, prislo tam dvakrat jedenact muzu v barevnem obleceni a jeden cely v cernem. Ten mel pistalku a takovou kulatou nevelkou cernobilou vec. Tu vec polozil na travnik, ostatni ho obstoupili, on zapiskal.... A V TOM ZACALO PRSET!!! Ach, tohle kdybychom tak dokazali..."
Zdravim, Mima.

Anonymní řekl(a)...

romantika :)