středa, listopadu 10, 2010

Atlantik - další info

Přibylo mi několik skromných informací o plavbě. Loď je typu Bavaria 50, plaví se pod českou vlajkou (= je registrovaná v ČR) a jmenuje se Barberin. Patří mezi novější typy Bavarie, má tedy dřevěnou palubu (hurá! Aspoň něco, i když je to pořád ošklivá laminátovka). Něco víc o lodi lze nalézt zde.

Když jsem zvážil (na váze i v hlavě) všechny věci, které si chci brát sebou, dostal jsem se včetně batohu těsně pod limit do letadla: 20 kg. Pak ale nastoupilo váhání. Plavbu lodí mám v mysli spojenou s nezbytnou zimou (zatím jsem se v Evropě nikdy neplavil v období květen - září :-). Ale na jižní trase Atlantikem rozhodně zima nebude. Po ujištění Petra, že nepotřebuju holínky, a mé vlastní úvaze, že při tom všem vlněném prádle co budu mít, nepotřebuju ani dvě fleecky, a stačí mi jedna na cestu, ubyla další cenná kila v batohu. Místo nich přijdou asi druhé kraťasy :-), a hlavně další knihy a tabulky pro astronavigaci.

Žádné komentáře: