pondělí, června 21, 2010

Setkání v Rohozci

Poslední víkend jsem byl pozván na setkání námořníků a radioamatérů (průnik těchto dvou množin byl téměř roven jejich sjednocení, až na několik ojedinělých výjimek - včetně mě). Akce se konala v usedlosti hlavního organizátora - Standy, v Rohozci, nedaleko Kutné Hory. Kromě téměř neustálého šumění a pípání radiových stanic byly největší atrakcí dvě Standovi lodě - menší Eternity, ukrytá ve stodole, s níž už podle vyprávění zažil mnoho plaveb, abordáž ruské pobřežní stráže, a dokonce i najetí na mělčinu, a větší, nedávno koupená, rovněž plechovka (to není hanlivé označení, ale pouze synonymum pro kovovou loď) co už vystřídala několik majitelů, a kterou má právě v rekonstrukci.

Z diskuzí jsem odhadl, že každý druhý účastník měl svou vlastní loď.
I já jsem byl tázán: ty máš taky svou loď?
Já: ne, já zatím jezdím jen s charterovkami.
Tazatel: tak to je správný, toho se drž a nechtěj měnit... :-)

Fotogalerie


3 komentáře:

Mima řekl(a)...

Chtělo by to nějaké komentáře.

Sajri řekl(a)...

Doplněno do příspěvku :-).

Mima řekl(a)...

Vidím, díky :-)