středa, dubna 25, 2007

Trénuju...

Loni v červnu jsem se vydal na pěší pouť z Ondřejova do Brna. Spikla se proti mně ale řada okolností, díky nimž jsem došel za čtyři dny jen do Jihlavy, tj. asi 100 km. 30 km za den, se 30 kg na zádech a 30°C ve stínu bez sebemenšího vánku, ještě ve starých botech s téměř prošlapanou podrážkou, jsem nezvládl.



Letos hned začátkem května jsem se chtěl pokusit o totéž znovu, ale z nedostatku času při dokončování disertace cestu zrušil. Abych si ale udržel reputaci :), rozhodl jsem se alespoň pro Den cesty, který se tentokrát půjde následující pondělí a úterý z Děčína do Kralup nad Vltavou, celkem přes 115 km na jeden zátah.

O průběhu se opět pokusím podávat online zprávy na tomto blogu ;-).

S kondicí na tom nejsem poslední dobou úplně nejlépe, a tak jsem do batohu naskládal 20 kg v podobě vody ve starých PET flaškách, a každý den vyrážím na hodinovou až dvouhodinovou "procházku".

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Zas tak bych těm okolnostem na tvém místě neděkovala :-).